Een brief aan mijn zestienjarige zelf #boostyourpositivity

Standaard

Omdat een beetje positiviteit altijd welkom is. Omdat ik toch een beetje heimwee heb naar mijn fotochallenge van vorig jaar. Omdat Kelly en Lies met zoveel enthousiasme over de uitdaging bloggen. Omdat ik mij heb laten vertellen dat dit project mij concrete tips gaat bezorgen over hoe ik meer me-time kan creëren. Ben benieuwd!

Het wordt wel niet makkelijk. Het thema van week 1 is “Inner & Self”. De eerste opdracht is meteen een brief schrijven naar mijn zestienjarige zelf. Terug naar 2001.

Terug naar het middelbaar. Toen nog met krullen en zonder bril.

Wat ik zou zeggen tegen mijn 16-jarige zelf:

Zit niet zo in met die dikke kont! Binnen een dikke 12 jaar kom je iemand tegen die die fantastisch vindt :p
(Ik zou er wel niet bijvertellen dat die kont anno 2001 nog niks voorstelde in vergelijking met kont anno 2015)

Uit de klasfoto geknipt ...

Uit de klasfoto geknipt …

Zelf meedoen? Tuurlijk!

3 gedachtes over “Een brief aan mijn zestienjarige zelf #boostyourpositivity

    • Tja, als zestienjarige was ik al behoorlijk gelukkig dus geen nood aan een ‘alleskomtgoedjegaatjedraaivinden-briefje’. Het grootste struikelblok is nu eenmaal gebleven… (Wat zeg ik: groter geworden :p)

Geef een reactie

