Typisch ik #boostyourpositivity

Standaard

Ik doe niet mee met de instagramchallenge van Boost your positivity. (Ah nee, dit is een blog, geen instagramaccount) dus geen spiegelselfies of throwbackthursday voor mij. *zijt content*

Ik vind het wel leuk om door de instagramfoto’s van andere deelnemers te scrollen en het onderwerp van vandaag bleef toch een beetje in mijn hoofd zitten. Wat is er typisch ik?

Ik zou dat eigenlijk aan andere mensen moeten vragen denk ik. Wat is er typisch ik…

  • Het feit dat ik in mijn handtas altijd net datgene heb zitten dat iemand anders nodig heeft?
  • Het feit dat ik altijd een fototoestel meeneem?
  • Het feit dat ik niet van chocolade kan afblijven?
  • Het feit dat ik altijd te laat ben om mijn telefoon op te nemen?
  • Het feit dat ik vrolijk word bij het plannen van reisjes en uitstapjes?
  • Het feit dat ik soms/vaak een beterweter ben?

Ik weet het -voor een keertje- eens niet zo goed.

En weet je waar ik deze week van schrok? Dat zoveel mensen hun 16-jarige zelve een schop onder hun kont wilden geven.

3 gedachtes over “Typisch ik #boostyourpositivity

  1. Tja, de puberteit is vaak niet het mooiste moment uit je leven. Je bent op je mooist, je hebt het meeste energie, maar je hebt niet de wijsheid en de ervaring om daar het beste mee te doen. Maar als jij tevreden was met je zestienjarige zelf, dan is dat gewoon héél tof voor jou. Iets om dankbaar voor te zijn denk ik zo 😉

  2. Ik ben vrij content met mijn puberjaren. Ik was niet populair, maar ik had een paar vriendinnen, meer moest dat niet zijn. Natuurlijk zijn er dingen die anders konden, maar weet ge, zonder dat allemaal had ik nu niet gestaan waar ik nu sta. Vandaar dat ik ook geen brief heb geschreven. Zoveel ben ik ook niet veranderd: ik doemdenk, droom, eet en twijfel nog altijd even hard 🙂

Geef een reactie

