Wat eten we vandaag? #boostyourpositivity

Standaard

Ik was superbenieuwd naar het onderwerp van week 2 van “Boost your positivity”. Kleine teleurstelling toen ik zag dat we deze week recepten gingen delen.

Ik sta niet graag in de keuken, ben een slechte kok en durf absoluut niet te beweren dat iemand iets heeft aan mijn keukengeheimen. Mijn liefje is een veel betere kok maar ik kook ook wel eens af en toe. Als het écht moet en op voorwaarde dat ik binnen de tien minuten resultaat heb.

Pasta met overschotjes, wraps met overschotjes, curry met zo’n zakje voorgesneden groenten, snel een veggieburger in de pan/groentjes uit de diepvries.

Het zal jullie dan ook heel erg hard verbazen dat ik een kookblog heb. Samen met een paar vriendinnen verzamel ik daar veganistische, vegetarische, glutenvrije of macrobiotische recepten. Meer voor onszelf dan voor de rest van de wereld maar aangezien ze dus op het www staan mag u meelezen.

Hopelijk haal ik uit de bijdrages van andere bloggers nog wat tips voor snelle successen.

Mijnsuccesrecepten

14 gedachtes over “Wat eten we vandaag? #boostyourpositivity

  1. mijn eerste reactie was ook meteen: oh nee, recepten, eten,… en mijn tweede reactie… is eigenlijk nog altijd hetzelfde… 🙂
    ga wel eens een kijkje nemen op die kookblog. misschien vind ik er héél gemakkelijke dingen om te maken?! * hoop hoop*

    • Lol, “korte samenvatting;” Kleine Mafketel is ontdekt door Mr Prince, kocht met hem een huis, raakte (eveneens met Mr Prince) verloofd, probeert een lange termijn-plan voor verbouwingen, carrière en gezin in elkaar te boksen (redelijk hopeloos om dat alles te proberen plannen), en bereidt zich naast haar 2 jobs voor op 21km lopen, omdat een mens nu eenmaal af en toe zotte plannen moet hebben, en stort zich ook nog eens op creatieve activiteiten (herinner u de 12 doelen van geruime tijd geleden 😉 )
      En zo wordt het bloggen eerder een onder het stof geraakte herinnering :-s

  2. Kookblogs! Altijd interessant als inspiratie. Ik ben ook een ‘luie’ kok (als ik dat mag zeggen), ik wil door de week maximum een half uur aan mijn kookpotten staan. In het weekend maak ik wel eens grotere schotels (stoofvlees, vidé, spaghetti, chili con carne, rode kool) om in te vriezen zodat ik door de week maar gewoon de microgolf moet opentrekken, en toch een lekkere maaltijd heb…

Geef een reactie

