De wereld viert duidelijk Valentijn

Standaard

Vandaag is het Valentijn. Dat wordt duidelijk gevierd. Hoe ik dat weet? Ik lees het op de statistiekenpagina van mijn blog.

Gebruikte zoektermen waardoor mensen bij mijn blog terecht zijn gekomen:

– Wordt er gekust op een tweede date?
– Pikante selfies
– Moeilijke vragen daten
– De ideale man

(Maar ook advocatentaal …)

portret_kleur_IMG_6617 (Small)En wij? We hebben geen speciale valentijnsplannen bij mijn weten. (Hoop vurig dat dat echt zo is, want ik heb geen cadeau voor mijn liefste voorzien.) Vanavond gaan we uit eten. Niks romantisch. Een Griekse avond om de kas van de voetbalclub van Merchtem te sponsoren. We zullen nadien nog eens terugdenken aan onze Kreta-avonturen en vooruitblikken op romantische momenten in Mexico.

8 gedachtes over “De wereld viert duidelijk Valentijn

Geef een reactie

