Marloes in the house

Standaard

Dit weekend is mijn metekindje blijven logeren. Ik had aan mijn liefje gevraagd of dat oké was. Het is namelijk zijn huis en ook wel zijn tijd en nachtrust. Hij had volmondig “JA” geantwoord maar was dat antwoord blijkbaar meteen weer vergeten. Toen ik hem eraan herinnerde dat Marloes kwam logeren, zag ik heel even een klein paniekje in zijn ogen.

Een “Ohhelpdatwordteenkortenacht-blik”. Of misschien een “wordikhiergetest-blik”.

De eerste poging om Marloes in haar bedje te krijgen is mislukt. Wie wil er nu ook gaan slapen om 19u? Een uurtje later lukte het wel en bleef het stil tot 6u45. Marloes heeft goed geslapen. Wij iets minder. Bij elk zuchtje, knorretje of hoestje sprong er naast mij iemand recht.

En als er al iets moest getest worden bij het liefje, hij is absoluut geslaagd.

DSC04270 (Small)

6 gedachtes over “Marloes in the house

  1. Sarah

    haha, zo gaat dan, zeker als het dan nog iemand anders zijn kind is 😉 je eigen kind zijn zuchtjes en in ons geval worstel-rol-toereke rond punt in bed geluidjes leer je snel kennen 🙂

Geef een reactie

