Zes momenten van ontspanning #boostyourpositivity

Standaard
  1. Je haar laten wassen bij de kapper. Niet het knippen achteraf, dat is pure horror. (Kappers in Azië die er zomaar een hoofd/nek/schoudermassage bovenop doen krijgen bonuspunten)

992959_10151682030017720_1011848925_n2. In de zetel wegduiken onder een dekentje met een goed boek en een tas thee binnen handbereik.

3. Even op stap met mijn fototoestel. Een beetje uitwaaien en mooie plekjes fotograferen.

4. Een goede douche na een lastige werkdag.

5. Bloggen. Gelukkig. Anders had ik het nooit zolang volgehouden. Alles wat in je hoofd zit even op papier zetten en daarmee ook alles op een rijtje zetten. Heerlijk.

6. Bovenaan de lijst. Knuffelen.

5 gedachtes over “Zes momenten van ontspanning #boostyourpositivity

    • Bedankt! Af en toe een longread voor de fans (lees: de mama) maar verder kort en bondig. Ik lees zelf niet graag lange lappen tekst op een computerscherm dus ik probeer het kort te houden. (Wat soms niet makkelijk is als ik ergens enthousiast over ben)

  1. oh nee, de kapper! intussen gaat het al beter omdat ik een heel goede kapper heb gevonden (waarvoor ik van Brugge naar Antwerpen rijd!), maar vroeger stonden tandartsen en kappers met stip op 1 om vooral te vermijden.
    Van tandartsen heb ik schrik en naar de kapper gaan vond ik veel te tijdrovend…

Geef een reactie

