De Instagramuitdaging #boostyourpositivity

Standaard

Ik ben nog een nieuwtje in de Instagramwereld. Daarom liet ik de eerste instagramuitdagingen aan mij voorbijgaan of gebruikte ik de thema’s als inspiratie om te bloggen. Deze week deed ik eens mee. (En merkte zo dat ik altijd een woordje uitleg bij mijn foto’s wil zetten maar dat Instagram niet de plek is om dat te doen. Mijn blog is dat gelukkig wel.)

1) Cadeautje aan mezelf

Ik had een foto willen maken van het badpak dat ik ’s middags kocht en ’s avonds meteen aantrok om aan sneltempo twintig baantjes te gaan trekken met twee vriendinnen. Maar toen ik er opnieuw aan dacht was het nat en fotografeerde ik mijn roze zwembril.

IMG_20150223_202643

2) Absolute must-see of must-do

Iedereen op buitenlandse stage! En bij voorkeur bij een reisbureau voor luxepaardjes zodat je met de limo naar het vliegveld wordt gebracht, gaat zwemmen met dolfijnen en een helikoptervlucht doet waardoor je ineens in korte broek bovenop een gletsjer staat. Ook zonder die luxueuze extra’s is zo’n buitenlandse stage altijd een onvergetelijke ervaring.

IMG_20150224_170440

3) Unexpected things are ace

Woensdag lette ik een dag op mijn metekindje. En zag ik haar eerste voorzichtige stapjes. (Okok, de allereerste deed ze in het weekend al. Maar toen was ik er niet bij …)

IMG_20150226_074010

4) The perfect holiday memory

Op donderdag doet instagram van throwback thursday en halen ze foto’s uit de oude doos. Deed ik dinsdag eigenlijk ook al … oops! Even afkoelen in het zwembadje op de speelplaats van ons schooltje in Cambodja.

IMG_20150226_170718

5) Happy me!

Even met mijn snoet (en een ijsje) in de zon tijdens mijn middagpauze. Want ik heb een zeer onverwachte en krappe deadline toch gehaald. Want ik ben nog tevreden van het resultaat ook (vormgevingsopdracht). Want mijn boterhammen waren al lang op. Want het is (bijna) vakantie!

IMG_20150227_134616

 

Of ik blijf instagrammen? Misschien op vakantie, dan kan ik het thuisfront volgen waar ik uithang zonder dat ik hele teksten op mijn blog moet publiceren.

 

 

 

5 gedachtes over “De Instagramuitdaging #boostyourpositivity

Geef een reactie

