Todo derecho

Standaard

Ik had gedacht mijn Spaans hier te kunnen oefenen. Kan ook 🙂 Want heel wat Mexicanen spreken enkel Spaans. Ik heb al ontelbare keren de weg gevraagd en het antwoord is altijd hetzelfde. Ik weet dus erg goed hoe je ‘altijd rechtdoor’ zegt maar dat is niet bepaald een verrijking van mijn woordenschat.

Ondertussen hebben we al wel wat geleerd over de Mayacultuur en over het voorproeven van pikante sausjes.

De ruïnes van Oxtankah, Tulum en zeker Bécan waren al heel erg mooi. Het water van de Carraïbische zee is prachtig van kleur. We zijn enkele dagen in de buurt van Chetumal geweest waar mijn zus studeert. Absoluut geen straf om daar 5 maanden te mogen verblijven. Toeristen zijn er amper en de stad zelf is niet echt speciaal maar de lagunes en ruïnes zijn wauw.

Up next: de moeilijke beslissing of we Chicanna of Calakmul bezoeken.

ajOgxoSyhuu1NMg7-nCZrwPMrd2E7dVZItG2MNLy0s4,rIxKuIdJnFAWgxROfC-wV8mgT_vr01GCJZAkR77wJjo (Small)

 

Een gedachte over “Todo derecho

Geef een reactie

