Lenteconcert

Standaard

Stel dat je morgenavond nog geen plannen hebt … Meer dan welkom op het jaarlijkse lenteconcert van K.H. De Ysschegalm. Dit keer niet met Zjef Vanuytsel, DAAN of Geena Lisa, maar met het popkoor Dames en Heren uit Erps-Kwerps.

Eerlijk, ik heb het niet zo voor koorzang maar vorige week hebben we voor het eerst samen gerepeteerd en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. De dames en heren van het popkoor kunnen mooi zingen en onze California Dreaming van The mamas and the papas klinkt echt goed.

11064777_910881618932518_3543212056956972335_nOok op het programma: de muziek uit dit filmpje. Een leuke start van het weekend!

Trouwens: totaal oninteressant maar ik ga daar mijn nieuwe schoenen showen en ik word daar helemaal enthousiast van.

 

Geef een reactie

