Hoe was maart?

Standaard

Ook deze maand heb ik de maandvragenlijst van Miss Fabuleus geleend. (Met haar toestemming uiteraard.) Hoe was maart?

Film gezien
Onze digibox staat vol films en toch kijken we altijd naar series. We hadden in maart eindelijk eens tijd voor een filmpje. Het werd “Groenten uit Balen”. Grappige momenten, fijne cast!

Opgemerkt in het nieuws
Het was moeilijk om het nieuws over de vliegtuigcrash te missen. Ik krijg er nog steeds kippenvel van.

Dromen van
Een volgende reis? 🙂 Of ook: de eerste zonnige lentedagen.

Schuldig over
die lekkere hapjes en de cava na 30 lengtes zwemmen (maar het is al beter om na het zwemmen te zondigen dan helemaal niet te gaan zwemmen)

Gewonnen
Ik kan me niet herinneren dat ik deze maand wat gewonnen heb. De mama wel, filmtickets voor Selma. Ik kon jammer genoeg zelf niet gaan kijken. Tijdsgebrek …. Naar het schijnt is de film wel enorm de moeite!

Tofste outfit
In Mexico heb ik niet bepaald beziggehouden met de laatste modetrends. Misschien niet mijn tofste maar wel mijn meest aangename outfit van de maand. Een broek waar de wind los doorwaait.

In Hostel Tubo in Tulum

In Hostel Tubo in Tulum

Trots op
metekindje Marloes. Ze loopt nu échtécht rond en is échtécht grote zus voor babybroertje Arnaud.

Beste aankoop
was een onverwacht ‘soldeke’. Ik was weeral vergeten dat er zoiets bestaat als de ‘mid season sale’. Blauw kleedje met bloempjes gescoord! Laat de lente maar komen …

Geleerd dat
mensen die écht veel honger hebben zelfs mijn kookkunsten kunnen appreciëren (met klemtoon op mijn).

Broeden op
de seizoensbrochure. Deze maand staat volledig in het teken van het nieuwe seizoensboek van 30CC. Ik weet dus nu al welke artiesten we volgend seizoen in Leuven mogen verwachten. Benieuwd? Iemand?

7 gedachtes over “Hoe was maart?

    • Via tripadvisor gevonden. Ipv te zoeken naar het goedkoopste hotel kijk ik altijd naar de hotels met de hoogste waarderingen. Dit was een van onze vele fijne vondsten!

Geef een reactie

