Vier willekeurige weekbeelden #23

Standaard

’t Is alweer een tijdje geleden dat ik ‘zomaar’ wat foto’s met jullie deelde. Tijd voor een nieuwe lading gsmbeelden:

IMG_20150319_170354 (Small)

Leuven Jazz zit erop, maar de mooie muurschildering in de Bib Leuven is er nog.

1427492743823

Maak een collage om te delen op Instagram: les 1

20150228_220847

Mooie lampen bij “De Dry Coppen”, een van mijn geliefde plekjes in Leuven maar binnenkort gaat de winkel dicht.

20150414_162353

 

Speciaal zicht uit de bib. Het binnenplein staat vol auto’s die meerijden in de Brabantse pijl. Ik dacht nochtans dat dat een wielerwedstrijd was. 🙂

 

 

4 gedachtes over “Vier willekeurige weekbeelden #23

  1. Dag Kris, omdat ik je blog leuk vind, geef ik je de Liebster Award door. Hopelijk vind je dat leuk! Wellicht heb je er al eens een gehad, maar dat kon ik nergens terugvinden. In mijn laatste blog (die gisteren is geplaatst) draag ik o.a. jou voor. Ik dacht: je leest vast niet ál mijn posts, dus laat ik het je via deze weg even weten.

    Als je de award aan wilt nemen stuur ik je elf nieuwe vragen toe. Ik hoor het wel!

Geef een reactie

