Awards uitdelen

Standaard

Vorige week kreeg ik een Liebster Award. Vandaag is het tijd om zelf een paar blogs die ik volg in de bloemetjes te zetten. Ik koos een aantal blogs uit mijn lijstje van schrijvers die ik wel eens een aantal vragen wil stellen. (En als zij die willen beantwoorden lees je de antwoorden binnenkort op hun blog)

Drie tips:

  1.  LJ omschrijft zichzelf als eigenwijs, koppig, onzeker, jaloers, moodswings, bitch, lief, ambetant, irritant, verlegen, gesloten, introvert, eerlijk, verslaafd, gezellig, meelevend, luisterend, hoogsensitief, Zwitsers. En ze schrijft ook nog leuk! (Over ditjes en datjes, net als ik) We kennen elkaar niet persoonlijk -denk ik- maar zijn mekaar misschien al tegengekomen ‘bij den bakker’ ofzo.De wonderen van het grote kleine internet.
  2. Ook Falderie schrijft over ditjes en datjes maar dan vanuit Brugge i.p.v. Leuven/Mechelen. Ik vond haar blog via boostyourpositivity en ben blijven meelezen.
  3. De blog van Phot’Osmose. Een blog vol mooie foto’s, maar ook met interessante artikels over (huwelijks)fotografie. Ja, ’t is in het Frans te doen maar laat dat je niet afschrikken. Beeldtaal is universeel.
2 gedachtes over “Awards uitdelen

Geef een reactie

