Gita gaat trouwen

Standaard

Begin juni trouwt de broer van mijn liefje met zijn vriendin. Dit weekend ging ik dus met de bruid en haar vriendinnen op vrijgezellenweekend.

We trokken -na de brunch- naar Den Haag voor een parfumworkshop, tapas op het terras en een etentje in De Haagse Toren – The Penthouse.

Blijkbaar is dat een redelijk ‘nieuw’ fenomeen zo’n vrijgezellen? De ouders van de trouwers bijvoorbeeld hebben nooit zo’n feestje gehad.

En toch is het concept van deze jonge traditie al serieus veranderd. In plaats van een dagje vrijgezel-pesten gingen wij voor een weekend vrijgezel-indewattenleggen. Want een overnachting hoort er blijkbaar bij en de bruid in kwestie houdt niet zo van onnozele opdrachten.

Leuk weekend alleszins!

logo_Prime_BacheloretteZijn jullie getrouwd? Wanneer? En hebben jullie het einde van jullie vrijgezellenbestaan ‘gevierd’? Of voor de singles onder jullie, wat voor vrijgezellen zouden jullie willen?

9 gedachtes over “Gita gaat trouwen

  1. Ik ben niet getrouwd en voorlopig staat dat niet op de planning. Zo’n vrijgezelle-verwennerij dat spreekt mij ook wel aan. Want die onnozele opdrachten zijn, zoals gezegd, onnozel. Is dat genieten van ‘het vrijgezelle leven?’ Ik zou wel weten wat kiezen, hoor!

  2. Sarah

    In augustus 6 jaar getrouwd! En mijn vrijgezellen was super-formidabel-ongelooflijk-tastisch zoals je wel weet 🙂 ook wij zijn voor de verwennerij gegaan en dat blijft je zo lang bij in de positieve manier dat je er zoveel jaren nadien nog van kan nagenieten!

  3. Ik ben in 2013 getrouwd en zag een vrijgezellen waarbij ik verkleed zou moeten rondlopen en opdrachtjes zou moeten doen, helemaal niet zitten. Onder lichte dwang van sommige vriendinnen heb ik toch met een vrijgezellen ingestemd, mits een paar voorwaarden. We hebben uiteindelijk een parfum workshop gedaan bij In Fine (een aanrader!), daarna een etentje en als afsluiter eens goed gaan dansen :-).

  4. Liese

    Ik ben wel getrouwd (2010). Als vrijgezellen ging ik met mijn vriendinnen een weekend naar zee. Supermooi weer gehad en een zalige herinnering!

  5. Vrijgezellenfeestjes zijn echt ‘in’ heb ik de indruk, bij onze generatie. Ik (en mijn vriendinnen ook niet) ben ook niet zo’n aanhanger van de domme opdrachtjes en belachelijk verkleed rondlopen, geef mij maar een zalig verwendagje! 🙂

Geef een reactie

