De woorden van april

Standaard

De vierde maand van 2015 is ook alweer geschiedenis. Tijd om Miss Fabuleus’ woorden van de maand aan te vullen.

geweest naar: Tivoli, de speeltuin, het kasteel van Horst … We zijn weer heel wat op stap geweest vorige maand en ook in mei staan er weer heel wat uitstapjes op de planning. Ik (hartje) verlengde weekends.

aan het lezen: heel de maand geen boek aangeraakt. Tegen beter weten in kocht ik ook nog eens de Flair om op de trein te lezen. Ik moet dringend op zoek naar een nieuw goed boek.

ontspannen door: af en toe eens vroeg in mijn bed te kruipen i.p.v. mijn TODO-lijst verder af te werken. Mijn bed is de enige plek waar ik echt lijk te kunnen ontspannen.

gewerkt aan: de seizoensbrochure van 30CC. Ik weet dus nu al welke acteurs, auteurs, muzikanten etc er volgend jaar zullen passeren in de Leuvense cultuurzalen. Nog even geduld tot begin juni en jullie mogen het ook weten.

blij met: het terugvinden van mijn bloemetjesring. Veilig weggelegd om niet te verliezen in Mexico en nu pas terug boven water gekomen.

leukste muziek: Al veel plezier beleefd aan ‘Windows of the World” van Peter Graham. Youtube dat maar eens. Ook de komende maanden gaan dat nog leuke repetities worden.

op restaurant: Net op de valreep maar de laatste dag van april ben ik nog eens een keertje met een ex-collega gaan eten bij The Loving Hut. De beste ‘ham’burger van het jaar tot nu toe en een overheerlijk stuk (plantaardige) chocoladetaart.

The Loving Hut

The Loving Hut

3 gedachtes over “De woorden van april

  1. Frustrerend he, dingen zo goed opbergen dat je dan niet meer weet waar! De eerste ring die ik ooit van mijn vriend kreeg, werd jammer genoeg gestolen in de fitness. Gelukkig konden we hem bij de juwelier wel opnieuw laten maken, maar zeker de periode kort daarna borg ik die altijd heel goed op, zodat ik hem zeker niet opnieuw zou verliezen om dan daarna in paniek te schieten omdat ik niet meer wist waar ik hem gelegd had 🙂

Geef een reactie

