Liefde is …

Standaard

een compromis verzinnen als er voetbal is op TV.

–> Je mag kijken zolang je mijn voeten kriebelt.

We hielden het een half uur vol 🙂 Het was trouwens de eerste keer dat het liefje thuis voetbal keek. Ik mag dus niet klagen.

5 gedachtes over “Liefde is …

  1. Kijken naar voetballers die zich de benen van onder hun lijf lopen en zélf passief in de zetel zitten… Definitely NOT done, toch?!? 😉 Misschien is een nekmassage dus wel een optie vanavond? 🙂

  2. Zwijgt mij van voetbal, ’t was weer erg van de week. Nu verder mag ik meestal kijken naar wat ik wil dus ik mag eigenlijk niet klagen. En dan ga ik wel lekker vroeg in bed liggen met een boek!

Geef een reactie

