Een feestje in een spiegeltent

Standaard

Als ik later groot ben en ik heb eens zin om een feest te geven voor meer dan honderd mensen, zou ik hen graag uitnodigen in een spiegeltent. Vroeger de hit op dorpskermissen, nu een geweldig alternatief voor de lokale parochiezaal. (Al durf ik niet goed opzoeken wat het kost om er eentje te huren.)

Dit weekend stond er zo’n tent op het dorpsplein in Heffen. Zaterdag was er een Radio Modernfeestje, met live muziek van de concertband van Heffen, maar de kaarten voor dat feestje waren jammer genoeg uitverkocht. We waren ook een beetje moe dus waarschijnlijk hadden we het dansen toch niet erg lang uitgehouden.

Zondag wou ik dus per se eens langs de spiegeltent wandelen. Er was een vrij podium voor al dan niet jong en/of nieuw Mechels talent.

Ik heb mijn ogen weer eens uitgekeken en ook mijn oren waren meer dan tevreden.

collagespiegeltent (Small)

 

 

 

2 gedachtes over “Een feestje in een spiegeltent

Geef een reactie

