K.O.

Standaard

Geen excuses meer om niet te sporten nu we de Wii van vrienden mogen lenen.

Sporten mag voor mij niet al te veel (lees: geen) moeite kosten. Mijn wekelijkse uitstapje naar het zwembad op maandag lukt nog net. Dat is ondertussen al meer een vriendinnenuitje dan een sportverplichting geworden.

Bij ons om de hoek een beetje met een bal naar een ring gaan gooien lukt ook nog af en toe. Met de nadruk op ‘af en toe’.

In de living moet het lukken! De Wii is geïnstalleerd. Want nu we er eentje mogen lenen valt de financiële drempel weg. Ik heb het ding meteen al uitgebreid getest. Baseball en golf vind ik heel moeilijk, bowling al iets toffer, boksen vind ik echt leuk.

Is het heel erg dat ik er heel erg veel plezier uithaal om een animatiefiguurtje tot moes te slaan? Ik word een beetje moordlustig als ik aan het sporten ben.

Maar ik krijg er ook spierpijn van, dus het heeft toch effect.

5 gedachtes over “K.O.

  1. Dansen al geprobeerd? Ik heb al verrassend veel mensen kunnen overtuigen (wij doen het met de X-box) :-D. Het stond ook morgen op de planning, maar ik vrees dat we gaan moeten cancelen wegens overdosis virussen en snot in mijn lijf 😉

Geef een reactie

