De fun van festivals

Standaard

Dit weekend was er het Wereldfeest op den Bruul. Dit feestje staat traditiegetrouw met stip aangeduid in mijn agenda. Wereldmuziek, wereldkeuken, sfeer en gezelligheid.

En eigenlijk vooral de keuken, sfeer en gezelligheid. Ik heb een culinaire wereldreis gemaakt (samosa’s, noedels, loempia’s, een Afrikaans dessert …), in de zon gezeten, mensen capoeira zien dansen … maar de optredens zijn mij volledig ontgaan.

Ik heb nochtans een muzikaal oor (en speel zelf muziek) maar het ‘standaard’-festivalgebeuren zegt mij niks. Ik hou niet van te veel mensen voor een te groot podium.

Gaan jullie naar de zomerfestivals? En waarom wel of niet?

(Gezien het gekende probleempje van het fototoestel zonder geheugenkaart geen foto’s …)

3 gedachtes over “De fun van festivals

  1. Ik ga naar M-idzomer, maar de grote festivals zijn mijn ding niet. M-idzomer is al een uitdaging: te veel volk op een kleine oppervlakte 🙂 De Wereldfeesten heb ik dit jaar overgeslagen. Nochtans vind ik al die verschillende eetstandjes altijd leuk, en vorig jaar was er zo’n drumgroepje, ook erg leuk.

Geef een reactie

