Boekface

Standaard

Part of the job: even een boekface maken. Een boekface is een foto waarbij je je gezicht verbergt door een boek maar op zo’n manier dat het boekcover je een nieuw gezicht geeft.

Mijn werkplek (de Bib Leuven) is jarig en in de verschillende filialen van de bibliotheek loopt een wedstrijd. Herinner je het televisieprogramma “Fata Morgana” nog? Net zoals in dat programma moeten de verschillende bibfilialen opdrachten tot een goede einde brengen om sterren te behalen. Verdienen ze 15 sterren, dan volgt er in het najaar een groot feest.

Onder het motto: het moet niet altijd serieus zijn op het werk… geef ik even het goede voorbeeld.

Maken jullie ook een boekface? Ik ben benieuwd naar de resultaten. Ik beloof dat ik ze niet stiekem zal gebruiken om een ster binnen te halen.

DSC01824b

3 gedachtes over “Boekface

Geef een reactie

