Shaken in de living

Standaard

Jaja, Wiifit is oud/out. Maar wij hebben het nu pas ontdekt. En we vinden het tof!

Voordelen

– Je kan gewoon thuis sporten
– Persoonlijke records verbreken. Het liefje van de eerste plaats gooien. … Werkt zeer motiverend voor mij!
– De spelletjes zijn niet altijd even uitdagend er zitten er echt leuke tussen.

Nadelen

– Je kiest natuurlijk nog steeds zelf welke spelletjes je doet. Er is geen strenge fitnessjuf die je verplicht om ‘burpees‘ te doen.
– Het is zelfs thuis niet evident om een half uurtje te vinden om te sporten. Gelukkig mag ik shaken in de living terwijl het liefje aan het koken is. Ik moet dan zelfs de tafel niet klaarzetten :p
– Als we na het eten verder spelen (WiiSports) en ik win ook nog eens een spelletje golf én bowling gaat mijn tegenspeler niet vaak meer willen meedoen

Of het ook effect heeft? Ik heb toch weer spierpijn vandaag …

wiifit

4 gedachtes over “Shaken in de living

Geef een reactie

