Chocola-la-la

Standaard

Ergens tussen het fuchsia trouwfeest en onze vakantie was er op mijn werk de personeelsdag gepland. Daar schreef ik nog niks over. Het was nochtans leuk!

In de voormiddag volgde ik een workshop ‘chocolade’ en danste ik boogie woogie. In de namiddag was er een BBQ.

Het resultaat van de chocoladeworkshop was erg lekker maar de workshop zelf viel een beetje tegen. Doordat het zo warm was had de lesgeefster een aangepast programma voorzien. Geen echte pralines maken dus maar op voorhand gemaakte chocolade potjes vullen. Daarna mochten we de potjes versieren met chocoladesprinkels, nootjes of speculaaskruimels. Piece of (chocolate) cake dus. Ik voelde me precies op een kinderverjaardagsfeestje 🙂

De workshop “Café Boogie” was heel wat lastiger. Quickquickslow. Een uur pure concentratie in een heel kleine zweterige ruimte. De chocoladekilo’s heb ik er meteen weer afgewerkt. Ik kan wel duidelijk beter leiden dan volgen … dus ik mocht ‘de man spelen’.

Ook over de BBQ niks dan lof. Gevulde groentjes op de grill. Mmmm.

chocolalala

 

3 gedachtes over “Chocola-la-la

  1. Ik vond de personeelsdag persoonlijk ietsje minder geslaagd,.. 😦 Maar dat had alles te maken met mijn eigen lompigheid en niks met de prima organisatie van dit ‘event’! En de chocoladeworkshop was misschien een beetje ‘onder ons niveau’ 😉 maar het resultaat ervan is zelfs nooit tot in mijn frigo geraakt! :-p

Geef een reactie

