Griekse godin

Standaard

Morgen is de zon er weer!

Tijd voor deel twee van de dresscode-op-het-werk-discussie! (Deel 1 lees je hier – je mening daar geven mag trouwens nog steeds)

Wie het nog niet doorhad: ’t zijn solden. En ik durf al eens tijdens mijn middagpauze snel met een vriendin de winkels induiken. Ik ontdekte sinds kort de maxidress (aka een lang kleed). Ik heb altijd gedacht dat ik te korte benen had om ermee weg te komen maar dankzij de tips van Jani … (Nee serieus, ik deed dat eens aan en ik dacht bij mezelf ‘waarom niet’)

Ik paste een grijze maxidress in de WE (ongeveer zo’n exemplaar maar dan lichtgrijs) en de vriendin die was meegekomen vond dat ik eruit zag als een Griekse godin.

Nu bestaan die in alle soorten en maten, maar ik beschouw dat toch maar even als een compliment voor ’t gemak.

En toen zei ze: “Wel niet om op ’t werk aan te doen natuurlijk”.

En toen dacht ik weer, waarom niet? Mijn zeer aanstootgevende blote benen zijn toch niet te zien? De vraag is dus de maxidress aan om te gaan werken of niet? Mijn kledingkeuze morgenvroeg (of alé ge krijgt tot donderdagmorgen om te reageren) hangt van u af!

 

8 gedachtes over “Griekse godin

Geef een reactie

