Verwarring enzo

Standaard

Mijn hoofd denkt dat het vrijdag is. Maar het is woensdag. Zo ongeveer om het uur val ik dus van mijn roze weekendwolkje. Nope nog geen weekend. Twee seconden na die teleurstellende gedachte maakt diezelfde gedachte mij dan weer blij.

Vrijdag heb ik een belangrijke deadline en ik heb nog heel veel werk voor de boeg.

‘Vind je ook alsof het lijkt dat we telkens minder tijd hebben?’ vroeg het liefje vanmorgen. ‘Ik zie u precies niet meer’

En dat terwijl ik al heel wat afspraken uit onze agenda’s geschrapt heb. (Al dan niet vrijwillig)

Volgende week vakantie! Het werd tijd.

4 gedachtes over “Verwarring enzo

Geef een reactie

