Gezonde(re) lunch

Standaard

Sporten tijdens een hittegolf? Ik dacht het niet! De Wii-fit verdween dus een tijdje in de kast. En het is dan heel erg verleidelijk om hem/haar (?) in de kast te laten liggen.

Dinsdag haalde ik het bord nog eens boven en het was duidelijk blij om mij te zien. Ik had mij al verwacht aan een uitbrander, gezeur dat ik geen tussendoortjes mag eten en een + X kilo op de teller maar niks van dat alles.

Misschien ligt het aan de gezonde(re) lunch?

20150714_204003bToedeloe boterhammen, welkom groentjes! Slaatjes spreken mij meer aan dan boterhammen als het warm is buiten en ik verwerk ook nog eens al mijn restjes in de lunch voor de dag nadien.

Dus dankzij de hittegolf, de tips van de wii en een superhandig doosje uit Nieuw-Zeeland: slaatjes for the win.

Wat eten jullie ’s middags op het werk?

4 gedachtes over “Gezonde(re) lunch

Geef een reactie

