Staycation

Standaard

Hoera vakantie!

Het is de eerste keer sinds jaren dat ik een volledige week vakantie neem zonder dat er een reis aan vasthangt. Mijn eerste ‘staycation’ sinds jaren dus. “Gewoon” thuisblijven.

Wat ik dan wel ga doen?

Sowieso een uitstapje naar Planckendael. Tiramisu maken! (de mascarpone staat al in de frigo) Wie weet vind ik de moed om een zomerschoonmaak te houden? Een avondje Beleuvenissen meepikken? Radio Modern komt naar Mechelen. Misschien een paar dagen kamperen als ik me thuis begin te vervelen?  En Marloessitten uiteraard, misschien voor het eerst in combinatie met de kleine broer. Een baby én een peuter, eens zien wat dat geeft.

Ik vraag me af hoe vaak ik ook effectief thuis zal zijn komende week want opties genoeg dus om me minstens een maand bezig te houden? 🙂

Ofwel is het hier dus vanaf nu een pak stiller, ofwel zit ik mij thuis te vervelen en heb ik lekker veel tijd om te bloggen. We zien samen wel wat het wordt.

staycation

Cartoon: Chuck Ingwersen (wordsandtoons.com)

5 gedachtes over “Staycation

  1. Ja dat gaat zo als je verlof hebt maar thuis blijft, in no time is die tijd propvol gepropt 🙂 Ik heb in november en december altijd zo een paar dagen, meestal voor mezelf dan ook nog eens, heerlijk…

Geef een reactie

