Nog een haute dog aub

Standaard

Al eens gaan eten bij Würst in Leuven? Je weet wel, dat nieuwe hotdogrestaurant van Jeroen Meus.

Al sinds de opening staan er lange rijen voor de deur en ik ben eigenlijk niet zo’n hotdogfan. Ik associeer het woord hotdog met afvalvlees en ik eet al geen ‘gewoon vlees’.

Maar Jeroen Meus serveert haute dogs en ze zijn allemaal ook in veggie versie te verkrijgen. Kijk, dat vind ik nu tof si. Er staan (slechts) 8 verschillende hotdogs op de kaart en ik kan ze alle 8 kiezen.

Mijn laatste werkdag voor mijn weekje verlof ging ik -samen met mijn collega- in de lange wachtrij staan.

Laat die wachtrij je vooral niet tegenhouden. Het gaat goed vooruit daar en het is vooral heel erg lekker. Ik koos de “sirtaki”met feta, olijven, pompoenpitten … Mijn collega ging voor de “mexico ’86” met guacamole, nachos en spicy pepertjes en we waren allebei even enthousiast.

Het concept is echt af en dan heb ik het niet enkel over het eten. Ook de aankleding van het restaurant, de kledij van het personeel … Het klopt gewoon.

Ja, zo’n hotdog kost 8 euro maar ik ga zeker nog eens terug.

würst (Small)

6 gedachtes over “Nog een haute dog aub

Geef een reactie

