Muzikale close-up

Standaard

Ruth ging aan de slag met mijn pianofoto en plaatste er een andere muzikale close-up naast.

Kleine Mafketel on the move

Nu Kris10 en ik weer onze eigen foto-challenge op de rails gezet hebben, nog gauw een blogje voor we op het vliegtuig stappen.

De opdracht was close-up voor Kris10, waarop ik een antwoord mocht maken.

Ik dacht de foto’s voor zichzelf te laten spreken… Maar het maken van de foto leidde tot een grappig moment. Toen ik op het idee kwam om een close-up van een totaal ander instrument te maken, ging ik de dwarsfluit halen die boven al geruime tijd onaangeroerd op het rek ligt. Terwijl ik de stukken ineen zet, kijkt mijn verloofde met grote ogen toe. Hij had blijkbaar geen idee dat ik dat had liggen. Ik was erg verwonderd dat hij echt geen idee had dat ik nog geprobeerd heb dwarsfluit te spelen. (autodidact, niet erg ver gekomen, maar verder dan wat de mama ooit gedacht had… “En hoelang gaat ge dat volhouden?”) Terwijl ik het…

View original post 61 woorden meer

Geef een reactie

