Hoera, restjes

Standaard

De Klimaatambassadeurs hadden weer een goed idee. Ze installeerden een ‘N-ICE BOX’ in de gang van Tweebronnen. De N-ICE BOX is een (koel)kast waar iedereen restjes in kwijt kan en anderen weer een restje kunnen oppikken om ’s avonds in de pan te gooien. Dit allemaal om de voedselverspilling tegen te gaan.

Ik ben helemaal voor restjes! Wrap of pasta met restjes. Mijn favoriete ‘rapklaarrecept’.

Vandaag kon je frisse rammenassoep met gember en savooikool proeven. Ik kan jammer genoeg niet zeggen of het lekker was aangezien ik richting trein moest spurten en dat is niet zo makkelijk met een bekertje soep in mijn handen. Vanaf nu stop ik standaard een tupperware in mijn handtas.

voedselverspillingUpdate: ondertussen is n-ice box al gestolen … Wij willen onze frigo terug!

 

8 gedachtes over “Hoera, restjes

Geef een reactie

