#ireadeverywhere

Standaard

De bib van New York vraagt zich wat onze favoriete leesplekjes zijn. In bed? Aan het zwembad? Op de trein? In je eigen tuin? En ik wil dat ook weten natuurlijk. Het vaakst lees ik op de trein maar het liefst lees ik in mijn luie zetel weggedoken onder een fleecedeken, tasje thee of warme chocomelk bij de hand. (Als het minder warm is dan nu that is)

Op vakantie lees ik eigenlijk amper. Tenzij reisgidsen. Ik heb het op vakantie altijd te druk met van hot naar her rennen denk ik …

Op stap met de boeken van De Bib Leuven? Ook zij zijn benieuwd waar hun boeken naartoe reizen. Deel je boekselfie met @bibtweebronnen met de hashtag #ireadeverywhere.

Ik ben benieuwd naar jullie favoriete leesplekjes en leesfoto’s!

Reading aan de kust van Picton (Nieuw-Zeeland)

7 gedachtes over “#ireadeverywhere

  1. Ik lees op de bus, in bed, in de zetel, op ons terrasje, in binnenspeeltuinen, op een bankje in het park/speeltuinen, op de voetbaltraining… overal waar er gelezen kan worden 😉

  2. Op reis lees ik ook, maar dan meestal ’s avonds voor het slapengaan (terwijl het lief op zijn computer zit). Er lijkt me nochtans niets heerlijker dan op een terrasje te gaan zitten met een boek, of bovenop een berg, maar met een vriendje dat geen letter leest, die zou zich dan snel gaan vervelen vrees ik 🙂

Geef een reactie

