Twee ontdekkingen in het Vrijbroekpark

Standaard

Er zijn twee soorten mensen. De mensen die je bijna niet uit hun huis krijgt en de mensen die amper binnen te houden zijn. Ik ben er eentje van de laatste soort.

Ik vind het doodzonde om op een mooie zomerdag – als ik niet moet werken – in mijn living te blijven zitten. Zeker als ik de voormiddag heb gevuld met stofzuigen, het herschikken van de inhoud van de frigo en het opruimen van de keuken …

Naar het Vrijbroekpark dus. Voor de zoveelste keer. Want het blijft daar gewoon leuk.

Ik ben dan ook heel verbaasd dat ik twee ontdekkingen deed.

Nooit eerder was de Dahliatuin zo kleurrijk als vandaag en ik vond het VrijBOEKpark. Een stukje park voor de boekenfans onder ons. Met een ‘boekenruilboom’ en fijne leesplekjes. Het deed mij meteen terugdenken aan mijn bezoekje aan de botanische tuin in Madrid. Daar hebben ze ook dahlia’s in alle vormen en kleuren.

vrijbroekklein

 

2 gedachtes over “Twee ontdekkingen in het Vrijbroekpark

Geef een reactie

