1.091

Standaard

We zijn terug thuis. De valiezen zijn uitgepakt en de was hangt al te drogen (er was nochtans geen haast bij, onze zomerkleren hebben we toch niet onmiddellijk nodig…).

Na nog een extra rustdagje op zondag was het vandaag echt back to reality.

Alle 1091 foto’s staan op de harde schijf van mijn pc te wachten tot ik weer begin aan het samenstellen van een fotoboek. En nog meer blogideeën staan te wachten om uitgeschreven te worden. Ik moet het nog hebben over de leukste Toscaanse stadjes, over oude en nieuwe favorieten, over extreem koud zwembadwater, over hoe bruin ik geworden ben, over de drukte in Firenze, over honderden kilometers afleggen met de auto, over het veggieaanbod van Italiaanse supermarkten, over instagrammen op vakantie en over ijsjes natuurlijk. Wie kan er raden hoeveel ijsjes ik deze vakantie gegeten heb? De winnaar mag samen met mij ergens een ijsje gaan eten 🙂 -op mijn kosten uiteraard-

DSC03877 (Small)

 

12 gedachtes over “1.091

  1. Hoeveel ijsjes? Ongetwijfeld niét genoeg om alle gelati-smaakjes te kunnen proeven… :-p Maar jullie zijn 14 dagen weggeweest, dus ik doe een wilde gok: 8!! De keren dat jij van het ijsje van Max hebt gesmikkeld niét inbegrepen uiteraard… 😉

Geef een reactie

