Toen vs Nu

Standaard

Het is niet de eerste keer dat ik naar Toscane ging. In mijn tienerjaren deden we (ouders, zus, beste vriendin en ikzelf) al eens een mobilhomevakantie in Italië.

Grappig om nu op dezelfde plekjes te komen als toen. (Zoals hieronder in San Gimignano) En om te ontdekken dat ik gewoon nog weet waar we toen een ijsje aten …

Een gedachte over “Toen vs Nu

  1. Lotje

    Nu ik deze foto terugzie bedenk ik mij dat wij daar een paar jaar geleden ook terug een ijsje hebben gegeten! 🙂 Op het moment zelf was mijn frank niet gevallen!

Geef een reactie

