Een huis in Toscane

Standaard

Ja, we zijn nog steeds op zoek naar een huis. Neen, niet in Toscane, gewoon in Belgenland. Maar op vakantie probeer ik altijd een boek te lezen dat zich op mijn vakantiebestemming afspeelt dus nam ik “Een huis in Toscane” van Frances Mayes mee.

De Amerikaanse schrijfster koopt een oud huis in Cortona en schrijft over de verbouwingen, haar vakanties in Italië en haar liefde voor de Italiaanse keuken.

Leuk geschreven, graag gelezen! (Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de bladzijden met recepten gewoon heb overgeslagen.)

En er bestaat een vervolg. Dat ga ik dus ook lezen om het Italiëgevoel wat langer vast te houden.

2 gedachtes over “Een huis in Toscane

Geef een reactie

