Hello Fresh #1

Standaard

Gisterenavond laat werd onze eerste Hello Fresh box bezorgd. Een veggie exemplaar natuurlijk. Ik twijfelde er al langer over of zo’n box interessant zou zijn (en vooral ook of het zijn geld waard zou zijn). We starten hier dus met een proefabonnement. Ik hoop na 3 boxen te weten of ik er nog wil.

Jammer genoeg zijn we niet al te best van start gegaan. We kregen een mailtje (en nadien nog een sms) met de levertijd van onze box erin maar het uur dat daarin vermeld stond kwam en ging zonder dat er iets gebeurde. Of wel? Wie weet heeft onze box uren voor de deur gestaan. De koerier heeft de box gewoon voor de deur gedropt, niet aangebeld en wij hebben zitten wachten …

Het was dus bijna 21 uur (honger!) voor we aan het avondeten konden beginnen.

Gelukkig was het wel redelijk makkelijk, snel klaar en ook nog lekker. (De chef-kok des huizes aka mijn liefje vond de instructies niet 100% dummieproef en slaagde er bijna in de noten te laten aanbranden.)

Op het menu gisteren: orzo met (voorgesneden) pompoen, spinazie, pecannoten en grano padano.

Dit maken we nog!

Mijn GSM-beeldjes lijken nergens naar dus heb ik de foto van Hello Fresh maar toegevoegd 🙂
5 gedachtes over “Hello Fresh #1

  1. Erg benieuwd ben ik om te lezen over de hello-fresh boxen.
    Jammer dat de koerier de doos voor de deur had gedropt en je pas om 21.00 kon gaan eten. Het ziet er wel lekker uit!

  2. Tiens, hier bellen ze altijd vriendelijk aan, hoor! Het uur wijkt wel vaker eens af van wat ze door SMSen (meestal vroeger), ik vind dat je een goede startweek gekozen hebt! Laat me weten wat de toppers de komende 2 weken zijn, want gezien de omstandigheden skippen wij de volgende 2 weken.

Geef een reactie

