Een intergalactisch feestje

Standaard

Of ik gratis en voor niks naar een concert wilde gaan van Intergalactic Lovers? Dan moeten ze mij geen twee keer vragen!

Het ‘voorprogramma’ was een lezing over jongerencommunicatie door Joeri Van den Bergh. Ook boeiend, echt waar! Hij had het over Disney en Barbiepoppen, over imperfecties en ‘DIY’.

Maar we (het liefje en ik) waren natuurlijk vooral voor Intergalactic Lovers gekomen en toen die eindelijk gingen beginnen was het liefje zijn rug toe aan een warmwaterkruik en een bed.

Het liefje ging dus naar huis, de schoonzus was heel blij dat ze halsoverkop opgetrommeld werd voor een fijn concert en ik bleef achter met een dubbel gevoel.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Het concert was héél erg goed maar ik had me ons romantisch avondje uit toch een tikje anders voorgesteld. We zijn die rugpijn allebei meer dan beu.

“It will get better” zong ik mee met Lara Chedraoui. Ik mag het hopen.

Ik geloof dat ik weet welke cd er op mijn ‘kerstlijstje’ komt … Feestje in de living!

 

 

7 gedachtes over “Een intergalactisch feestje

Geef een reactie

