Het Land van de Nieuwsgierigheid bis

Standaard

Ik heb weer een erg druk weekend achter de rug. Een weekend waarin gewerkt moest worden. Ik ben zelfs best tevreden van de foto’s die ik maakte tijdens Het Land van de Nieuwsgierigheid en ik hoorde van het publiek niets dan lof over de Arnon Grunbergtentoonstelling, de tekening van Rinus Van de Velde, het verjaardagskabinet in de bib …

Ik heb er ineens ook van geprofiteerd om foto’s te maken voor wat publicaties van de bib en “stockfoto’s” om op de bibblog te gebruiken. Multitasken en al! En dat op een zaterdag!

Alleen tips om deftige groepsfoto’s te maken zijn meer dan welkom. Dat kan nu toch niet zo moeilijk zijn om allemaal even tegelijkertijd naar het vogeltje te kijken en geen onnozele snoet te trekken?

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

 

 

Een gedachte over “Het Land van de Nieuwsgierigheid bis

Geef een reactie

