Goed geslapen?

Standaard

De wederkerende vraag: ‘Heb je goed geslapen?’ Ik kan daar vaak niet op antwoorden …

Ik heb bijvoorbeeld geen idee of ik vannacht goed geslapen heb. Ofwel heb ik heel erg levendig gedroomd, ofwel heb ik liggen nadenken en ronddraaien. Ik weet het echt niet.

Hebben jullie dat ook soms?

2 gedachtes over “Goed geslapen?

  1. Ik weet meestal verdomd goed of ik goed geslapen heb! En ik denk dat mijn huisgenoot dat zelfs nog sneller doorheeft dan ikzelf… 😉 Ik vind het alleen zo jammer ik mij zelden herinner of ik gedroomd heb… En zo ja, over wie of wat dan?? Want wie zegt dat dromen bedrog zijn… :-p

Geef een reactie

