Werkweekend

Standaard

Dit weekend stond in het teken van Rode Hond voor mij. Ik stond achter de bar, maakte foto’s, hielp mensen de juiste stoel te vinden in de 30CC/Schouwburg, beantwoordde vragen van facebookfans …

Gelukkig was er zondag tijd om te relaxen. We maakten knolseldersoep, ik bakte muffins, het liefje maakte spaghetti en we speelden samen Carcassonne. Dit keer met de uitbreidingen ‘nieuwsberichten’ en ‘vliegtuigen’ (voor de kenners). Ik won uiteraard.

Eigenlijk heb ik zondag vooral gegeten en in de zetel gehangen 🙂 Twee van mijn favoriete bezigheden.

11939668_1657592881187608_820966729_n

Geef een reactie

