Wat gaan we doen vandaag?

Standaard

Mijn liefje zag de bui al van ver hangen geloof ik. Op vrije dagen wil ik uitstapjes doen. Gewoon thuisblijven lijkt altijd zo’n tijdverspilling.

Wapenstilstand ‘vierden’ we dus in het Arboretum van Wespelaar. De plek was mij volledig onbekend tot we er op onze huizenjacht toevallig voorbij reden en sindsdien zeur ik ieder weekend of we er alsjeblief naartoe kunnen gaan.

Vandaag was het antwoord ‘ja’. Uitstellen kon niet langer want 15 november sluit het domein zijn deuren tot april volgend jaar.

Heel wat herfstblaadjes liggen al op de grond maar het was er toch nog mooi.

collage

 

3 gedachtes over “Wat gaan we doen vandaag?

Geef een reactie

