Pakjespolka

Standaard

Wij tellen af richting feestperiode hier. Binnenkort sinterklaas. Maar ook kerst, nieuwjaar, ons tweejarig ‘jubileum’ en de tweede verjaardag van het schattigste metekindje ter wereld. Dringend tijd om te beginnen cadeautjes kopen dus.

Ik bestelde ook al een pakje voor mijn liefje. Volgens mij krijgt hij niet graag cadeaus … Zo’n pakje met een onbekende inhoud. Hij krijgt daar stress van.

“Alé geef mij een hint sjoebidoe. Je hebt toch geen PS4-spel gekocht he? Ik heb geen PS4. Geen dingen kopen voor in huis he. Wie weet past dat binnenkort niet meer in ons nieuwe huis. Ge gaat toch geen zotte kosten doen he. Je hebt toch geen crosstrainer gekocht he? Ik heb zelf al uitgezocht wat ik precies wil en koop dat liever zelf. Geen accessoires voor mijn nieuwe fiets he. Ik heb al een bel en fietstassen heb ik niet nodig. …”

Ik heb mij nochtans nog nooit keihard vergist. Denk ik …

9 gedachtes over “Pakjespolka

Geef een reactie

