Kan jij een geheimpje bewaren?

Standaard

Onlangs had iemand me een geheim verteld. Zo een weetje waar ze van vragen om het stil te houden. Laten we de persoon in kwestie even Sien noemen. Dat typt makkelijker en ik ken niet echt een Sien dus dan hoeft niemand zich aangesproken te voelen.

Ik doe soms/vaak/meestal (schrappen wat niet past) wat mensen mij vragen dus ik verklapte het geheimpje niet.

Een paar dagen later zag ik Sien opnieuw. Dit keer was ook mijn liefje erbij. Ze sprak hem aan over haar geheimpje. En hij viel natuurlijk uit de lucht.

Vond ze raar … Je vertelt je partner toch alles? Geheimen van anderen inclusief?

6 gedachtes over “Kan jij een geheimpje bewaren?

  1. Hangt een beetje van het geheim af. Sommige dingen zal ik écht niet vertellen. Soms zal ik het wél vertellen. Hangt er ook vanaf of hij die persoon wel of niet kent en hoe belangrijk het “geheim” is…

  2. Als men mij een persoonlijk geheim vertelt… zal ik het niet verder vertellen, ook niet aan Zoetie.
    Is het geheim één of andere roddel… dan kan het zijn dat ik het wel vertel aan Zoetie.

  3. Ik heb ook zo’n vriendin die alles aan haar partner vertelt ook al vraagt ge haar om te zwijgen, maar de partner telt blijkbaar niet mee als ‘doorvertellen’. Eigenlijk is dat blijkbaar zeer ‘common’. Maar ik doe dat dus niet hé.

Geef een reactie

