Jarig zijn tijdens de kerstperiode

Standaard

Een Britse online bloemenzaak onderzocht welke dagen het best of net het slechts zijn om te verjaren.

Morgen is de slechtste dag van het jaar. Iedereen zit met zijn hoofd bij het kerstfeest, meestal is het rotweer, één derde van de ondervraagde jarigen zegt dat ze door het hele kerstgebeuren over het hoofd worden gezien …

Ook vervelend: kerstinpakpapier. (Vind ik zelf ook hatelijk … Idem dito voor verjaardagswensen onderaan een kerstkaartje. -PS: Gelukkige verjaardag!- De horror.)

Mijn verjaardag (4 januari) scoorde ook slechts 1 op 10. Mijn 29ste verjaardag vierde ik met een feestje in februari. Dat was een zeer fijn feestje maar het verjaardagsgevoel ontbrak toch wat. Ik wil taart op 4 januari, goede voornemens om kilo’s te kwijt te spelen of niet. Niet meer, niet minder. (Ok wel meer, ik eis verjaardagskaartjes :p)

Dé topdag voor jarigen is 28 juli. (Proficiat mama!)

Ik ken helemaal niemand die morgen jarig is, dus kan ik hem/haar niet vergeten maar stel dat er bloglezers jarig moesten zijn: Hip hip hip HOERA!

Hoeveel punten krijgt jullie verjaardag? Zijn jullie blij met jullie verjaardag? Waren jullie bijvoorbeeld liever jarig geweest in de lente?

 

10 gedachtes over “Jarig zijn tijdens de kerstperiode

  1. Menck

    Ik verjaar vier dagen na jou. Mijn verjaardag wordt al wel eens overstemd door nieuwjaarsgedoe, jawel. Maar of ik dat erg vind? Neuh. Een verjaardag vind ik vooral een dag als een ander.

  2. Mijn verjaardatum 30 juni scoort 7/10. 🙂 Daar kan ik mee leven. Het is tenslotte wat je er zélf van maakt die dag… en ànderen natuurlijk! 😉 Feesten doe ik zowiezo, en taart is ook voor mij een absolute MUST! :-p

  3. Ai ai, ook maar 2/10… Ik ben jarig op 11 januari en dat is ook vrij kort bij nieuwjaar… Maar de feestjes zijn wel altijd plezant, en ik heb eigenlijk altijd niet-kerst-inpakpapier en gewone verjaardagskaartjes in huis voor mensen die niet rond de kerstperiode jarig zijn 🙂

  4. Sarah

    1 augustus, een 10 op 10 🙂 al zijn er dan toch meestal veel mensen met vakantie en kan dat ook een drukke periode zijn! De kindjes en Steven moeten het met minder stellen, maar ik geef met plezier wat aandacht op om met hen te delen en hun verjaardag spectaculairder te maken 😉

Geef een reactie

