Bijna kerstvakantie!

Standaard

Ik ben een tikje jaloers op de scholieren (en hun leerkrachten). Die zijn nu al allemaal aan het vakantie vieren terwijl ik dit jaar nog een hele hoop taken en taakjes moet afwerken.

Er wordt hier zwaar afgeteld naar de kerstvakantie … Geen twee volle weken maar ik heb toch verlof vanaf 24 december tot en met 3 januari.

Genoeg tijd dus om naast de kerst- en nieuwjaarsfeestjes vanalles in te plannen.

We gaan de vakantie inzetten met een logeerpartijtje van mijn twee favoriete ukjes en we trekken er een paar dagen op uit.

We gaan naar een stad die niet eens op mijn verlanglijst stond, een plek waarvan ik totaal niet weet wat er te doen of te zien is, naar een land dat niet echt bekend staat om zijn geweldige vegetarisch keuken… en toch heb ik er keihard zin in!

We gaan naar Trier (Duitsland)! Naar een hotel met een chique wellnessgedeelte. 🙂 Iemand tips?

53409902

 

5 gedachtes over “Bijna kerstvakantie!

Geef een reactie

