Boekenbingo2016

Standaard

Ik heb in 2015 belachelijk weinig gelezen. Als je weet dat ik in een bibliotheek werk moet je zelfs spreken van ‘schaamtelijk weinig’ denk ik.

Ik las wat op vakantie, ik deed een poging tot e-lezen dankzij de Verborgen Parels-app maar ik denk niet dat ik aan tien boeken kom dit jaar. (Ik las wel veel tijdschriften en kranten, maar dat telt niet zeker? Ik las ook veel verhaaltjes voor, telt ook niet zeker?)

Normaal doe ik niet aan ‘Goede voornemens voor het nieuwe jaar’ maar meer lezen zou er eentje kunnen zijn.

Iedereenleest lanceerde de boekenbingo. Misschien moet ik wel meedoen? Ik hou wel van lijstjes 🙂

Dan mag ik volgend jaar een Roald Dahl lezen en heb ik een excuus om werk te maken van een van de boeken die al veel te lang ongelezen in mijn kast staan.

Doe jij ook mee?

7 gedachtes over “Boekenbingo2016

  1. Klinkt super, zo’n uitdagingen zorgen ervoor dat je buiten je comfort zone gaat lezen… Komend jaar blijf ik toch weer trouw aan Kathleen en ga ik weer voor haar nieuwe Verbeelding Book Challenge. Al zitten er in deze boekenbingo ook wel toffe uitdagingen!

Geef een reactie

