#Kerstruil | gegeven en gekregen

Standaard

Ik weet het … Blogvakantie … Maar ik kan mij niet inhouden! Ik ben zo blij met de kerstruilcadeautjes van Fieke dat ik er echt over moet schrijven.

Romina organiseerde een kerstruil. Dat wisten jullie al. Ik zou iemand een pakje bezorgen en van iemand anders een pakje in mijn brievenbus krijgen.

Ik trok het lotje van Kim (Kruimels) en zag op haar wish list een pakje staan waar ik zelf letterlijk al jaren geniet heb. Een ‘one line a day’-boek. Ze kreeg van mij natuurlijk ook een kaartje en een extra miniboekje/collector’s item.

12338716_1550242838599700_55417606_n

Zelf werd ik súperhard verwend want ik kreeg niet één maar zeker twintig pakjes. Het is duidelijk dat Fieke mijn blog volgt en mij dus een beetje kent. Ik volg haar blog ook en had een tijdje geleden haar inpakspecial gelezen. ‘Amai de gelukzak die die pakjes krijgt …‘ dacht ik toen. En die gelukzak ben ik!

Ik kreeg een pakket fairtradeproducten, veggie receptjes, een poezenboekje, servetten die te mooi zijn om te gebruiken, een heel erg mooi schriftje … en een boek voor mijn metekindje. Ik ben gewoon ontroerd dat Fieke ook aan Marloesje gedacht heeft. Ik peuterde het cadeau stiekem al een keertje open maar pakte het terug in zodat Marloes haar pakje zelf kan openmaken. Dubbel plezier!

20151224_141713

6 gedachtes over “#Kerstruil | gegeven en gekregen

Geef een reactie

