Low Poo

Standaard

Wij hebben een weggeeftafel op ’t werk. Tot nu toe had ik vooral spullen weggegeven. Of meegenomen, uitgelezen en teruggelegd. (Boeken dus)

Maar onlangs trok er toch iets mijn aandacht. De Low Poo van Yves Rocher.

Ik vroeg me al langer af hoe het zat met die low poo en no poo-trend. (In no poo zitten geen stoffen die schadelijk zijn voor het milieu zoals siliconen of sulfaten)

Blijkbaar door één van mijn collega’s getest en afgekeurd. Dat moest ik zelf ook eens testen nietwaar?

En? Ben ik tevreden? Vanmorgen gebruikt en nog geen klachten gehoord van collega’s/vrienden/mensen op straat. Mijn haar ziet er fris gewassen uit (en dat is het natuurlijk ook). Maar ik heb het product natuurlijk nog maar 1 keertje gebruikt. Gek randgegeven: het spul schuimt niet maar dat is ook niet nodig om je haar proper te krijgen lijkt mij?

Hoe zit dat bij jullie? Zijn jullie al mee met de trend?

20151218_174424

5 gedachtes over “Low Poo

Geef een reactie

