De cadeautjesquiz

Standaard

Was het met kerst of was het met nieuwjaar? Ik weet het al niet meer. Teveel feesten op een te korte tijd. Wat ik wel nog weet is wat ik mijn liefje cadeau deed.

Ik organiseerde een miniquiz met drie moeilijke vragen over mezelf en liet hem zelf zijn cadeau verdienen. Ik verzon drie prijzen. Elk fout antwoord moest hij 1 prijs wegleggen. Hij maakte een foutje en moest dus 1 prijs elimineren zonder te weten wat de prijs was. Op het einde van het vragenrondje mocht hij wel naar die prijs kijken en beslissen of hij zijn joker wou inzetten om toch nog kans te maken op dát cadeau. (Bent u nog mee?)

In ieder geval: hij won de hoofdprijs! Een reisje naar een Europese bestemming naar keuze. (Parijs uitgezonderd, want ik heb iets tegen Parijs.) -En ik hoop natuurlijk wel dat ik mee mag-

Binnen minder dan twee weken is mijn liefje jarig. Er hangt dus thuis weer cadeautjesstress. Ik mag geen quiz meer organiseren … of andere originele grapjes uithalen.

Flauw he? 🙂 Nu moet ik gewoon een cadeautje kopen …

 

 

6 gedachtes over “De cadeautjesquiz

  1. Samaja

    Wat een origineel idee! Al durf ik dat nog niet direct hier thuis invoeren. Stel dat hij geen enkel antwoord zou weten, dan krijgt hij geen enkel cadeau en nog beeld zonder klank er bovenop 😉

    • Sorry 🙂 Slechte herinneringen aan mijn eerste en enige Parijstrip. En dat lag eigenlijk niet eens aan de stad. Ik moet Parijs een tweede kans geven maar ik zie er echt tegen op.

Geef een reactie

