Shoot!

Standaard

Is het de zon? Of is het mijn nieuwe fototoestel?
Ik heb in ieder geval heel erg veel goesting om NU een winterwandeling (of is het lentewandeling?) te gaan maken en thuis te komen met heel veel mooie foto’s. Jammer genoeg is het een gewone werkdag vandaag.

Tijd voor een nieuwe uitdaging denk ik dan!

In verschillende eindejaarslijstjes zag ik het boek “Shoot! Fotograferen met je hart.” opduiken. Het boek van Anki Wijnen (bekend van de blog Zilverblauw) zou je echt mooiere foto’s moeten leren maken, zonder dat je uren moet studeren op technische termen.

Bij het boek hoort een lijstje met uitdagingen. 31 stuks. Ik hoor u al denken, elke dag van de maand een nieuwe foto. Maar ik gun mezelf wat meer tijd. 🙂 De rest van 2016 om 31 mooie foto’s te maken. Moet lukken he?

Meedoen mag natuurlijk. Gebruik je dan ook de hashtag #shoothetboek ?

Dit zijn de opdrachten:

kleur , natuur, lief, familie, eten, groot(s), lucht, jij, lieveling(s), licht, trots, liefde, water, close-up, weer, omgeving, herinnering, klein, oog, spiegeling, avontuur, schoonheid, thuis, vriendschap, zacht, zoet, dierbaar, weg, tussendoor, quote, open

 

7 gedachtes over “Shoot!

Geef een reactie

