De veggiepolitie

Standaard
  • Vegetariër Leonardo DiCaprio eet rauwe bizonlever tijdens de opnames van “The Revenant”. Alles om een Oscar te winnen!
  • Peta lanceert een reclamespot. Ze claimen daarin dat veganisten de beste seks hebben. (Briljante marketingzet als je het mij dan toch vraagt)
  • Delhaize stopt met de verkoop van insecten(spreads).
  • Dagen Zonder Vlees is overal.

De veggiepolitie wil overal mijn mening over horen. Zou jij dat doen die bizonlever? Insecten eten, dat is toch goed voor het milieu?

Awel, ze mogen mij dat vragen! Ik ben blij dat ze dan nadenken over hun eigen vleesconsumptie.

Over de bedactiviteiten van veganisten kan ik mij niet uitspreken maar laat ons het erop houden dat ik -als vegetariër- niks tekort kom. Niet in bed. Niet op mijn bord.

Thx 4 asking 🙂

En wist u al dat het vandaag ‘Chocolate Cake Day’ is? Ik ook niet … maar ik wil dat gerust samen met jullie vieren!

 

5 gedachtes over “De veggiepolitie

  1. Damn… ‘Chocolate Cake Day’… 🙂 Had ik dàt ietsje eerder geweten… Ik heb er inmiddels ‘Dubbele-portie-Tiramisu-Day’ van gemaakt! Ook voor herhaling vatbaar! 😉

  2. Menck

    Chocolade eet ik niet, maar ik ga wel meedoen met Dagen Zonder Vlees. Al zal dat in mijn geval dan Dagen Met – veel – Minder Vlees zijn. Want yep, ook dat is toegestaan. 😉

Geef een reactie

