100 Reisjes

Standaard

Voorlopig ben ik even geen verre reizen aan het plannen (of reizen iets dichterbij huis). Eerst even wachten tot onze appartementen verkocht zijn …

Maar dromen mag he? Weekend Knack maakte een lijstje van 100 trips die je in je leven zou moeten maken.

Ik kan er al/nog maar 7 afstrepen.

545013_10150794065397720_1614381292_n (Small)

Angkor Wat, Siem Reap, Cambodja

Wat zag of deed ik al?

Pizza eten in Napels
Angkor Wat in Cambodja verkennen (x2)
Santorini bezoeken (zonsondergang wel gemist …)
Zwemmen in een verdwijngat in Yucatan/Mexico.
Picknicken in Parc Guëll in Barcelona
Logeren in een riad in Marrakech (of eigenlijk een ‘gewoon’ hotel in Marrakech en een riad in Ouarzazate. Details …)
Bungeejumpen in Queenstown, Nieuw-Zeeland deed ik niet maar ik zag iemand anders daar springen … Telt dat ook? Ik koos ervoor om mijn centjes te investeren in een helikoptervlucht i.p.v. een sensatie die slecht een minuutje duurt.

En jij?

Santorini

4 gedachtes over “100 Reisjes

  1. Vind dat je al heel wat gedaan hebt hoor, dat zijn geen gewone reisjes meer 🙂
    Barcelona met Oudste gedaan toen ze 18 werd.
    In 2014 met B mooiste reis ooit door Amerika gemaakt… Heimwee 🙂
    We gaan gewoon dit jaar terug…

  2. Samaja

    Wauw, zo te zien heb je al een aantal prachtige reizen gemaakt! Buiten Europa ben ik enkel nog maar in Nieuw-Zeeland, New York en Washington DC geweest. Er is nog zoveel moois te zien in de wereld en ik hoop daarvan toch ook nog een en ander aan mijn lijstje te mogen toevoegen 🙂

Geef een reactie

